Witajcie 🙂
Dzis wstalam zadowolona, wesola. Wczoraj pisalam duzooo w moim zaszyciku , wiec w koncu pojawi sie jakis tematyczny wpis. Od dzis postanowilam jesc mniej, zdrowiej, a o slodyczach i slodkich jogurtach nawet nie ma mowy. Na sniadanie zjadlam jogurt naturalny i jeden wafel ryzowy, do tego szklanka wody., Taaak. Smakowalo mi i sie najadlam. Zrobilam sobie taki yyy… no nie wiem jak to nazwac .. . ” plan ” , w ktorym zapisuje, co jadlam i jakie cwiczenia robilam w danym dniu. Przez te swieta, no ojj.. troszeczke sie przytylo.niestety ;( Mam nadzieje , ze , to znaczy MUSZE wytrzymac tak no ze 2 miesiace. Nie wiem czy wytrzymam ,ale bede sie starac , baaardzo !! W lato/wiosne trzeba jaoks wygladac i wgl . Dobra lece cwiczyc. Przede mna 100 brzuszkow. Trzymajcie za mnie kciuki. Bay bay <33

Informacje o maaya1maaya

Heei wam i witam was na moim blogu. ;) Wiec dali mi na imie Klaudia ale mowia na mnie Maja :D Licze 14 wiosen. Kocham tańczyć, cykać zdjecia i blogować. Uwielbiam Avril Lavigne.! ♥ Na tym blogu pisze o moim codziennym życiu i ogólnie o wszystkim. Więc zapraszam do czytania.! ;*

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.