Blogg. :D

No cześć *.*

Założyłąm sobie konto na Facebook : Maaa Maaya. http://www.facebook.com/maaya.maaya.908  <- LINK  Zapraszajcie mnie do znajomych, na pewno przyjmę ! NIe chce byc jak inne blogerki, ktore nikogo nie przyjmują i nie chcą miec z wami kontaktu. Ja chetnie was przyjme, porozmawiam , pomoge. mozemy pisac na fejsie, gg. Jak sie juz poznamy , to nawet skajpaj bedzie wchodzil w gre ! Jeżeli macie jakieś pytania : LoLa112134@wp.pl … Wiec  powiedziałam to, co miałam powiedzieć i nie będę Was przynudzać meeeega długimi postami, ktore sensu nie mają. Więc PaaaPaaa *.*   !!

Informacje o maaya1maaya

Heei wam i witam was na moim blogu. ;) Wiec dali mi na imie Klaudia ale mowia na mnie Maja :D Licze 14 wiosen. Kocham tańczyć, cykać zdjecia i blogować. Uwielbiam Avril Lavigne.! ♥ Na tym blogu pisze o moim codziennym życiu i ogólnie o wszystkim. Więc zapraszam do czytania.! ;*

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.