SATURDAY *.*

Jeejj 🙂 W końcu mamy tą naszą upragnioną sobotę. Dziś znowu będzie zwalony dzień. Później pójdę do kogoś po lekcje z czwartku, zrobię je , zjem coś , wejdę na kompa i tak będzie wyglądać moja ekscytująca sobota 😀 Naprawdę nie wiem co pisać ! Jutro będzie dłuuższy wpis < przynajmniej tak myśle > bo zrobie pytania lub ulubieńcy marca :DWięc co wolicie ?? Bo ja w sumie nwm :l Może wymyślicie jeszcze coś lepszego ?? Zastanówcie się !! 😀 Ajj… Dziś jeszcze porządki w szafie 🙁 Porobię fotki i wam napiszę „recencje ” xD Ok’s lecę ! Bayy 😀

Informacje o maaya1maaya

Heei wam i witam was na moim blogu. ;) Wiec dali mi na imie Klaudia ale mowia na mnie Maja :D Licze 14 wiosen. Kocham tańczyć, cykać zdjecia i blogować. Uwielbiam Avril Lavigne.! ♥ Na tym blogu pisze o moim codziennym życiu i ogólnie o wszystkim. Więc zapraszam do czytania.! ;*

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.