TAG : About Me ! ;D

heeeei, heei !

Soory, że nie było wpisów, ale nie mam czasu. Dziś wam wynagrodzę i daje TAG. <33 ABOUT ME!!

1. Jak masz na imię?

* Klaudia [ Majaa]

2. Kiedy masz urodziny?

* 9 sierpnia <33

3.Co studiujesz ? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?

* Studiuje podstawówkę xD W dzieciństwie chciałam być tancerką i kosmetyczką ;D
4. Czy masz chłopaka?

* Już nie…
5. Jakiej muzyki słuchasz?

* Pop….. Ragge ?
6. Czy pracujesz?

* Nie :))
7. Czego szukasz w drugiej osobie?

* Nwm. Chyba przyjaźnie, zaufania..
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?

* Do przyjaciółki i Pamiętnika ;D
9. Ulubione jedzenie?

* Spaghetti !
10. Ulubiona część garderoby?

* Kolorowe rurki i pastelowe sweterki <333
11. Czy masz zwierzątka?

* Nie, ale mam siostrę :**
12. Ulubione miejsce?

* Mój pokoik i Kino .. 😀
13. Czy masz drugie imię?

* Nie. :))
14. Ulubiony przedmiot w szkole?

* W-F ??
15. Ulubiony napój?.

* Coca -Cola i Mus bananowy 😀
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

* NIe mam ulubionej.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?

* Fabian i Angelika 😛
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?

* Taak. Piłka ręczna 😀

 

19. Ulubiona książka?

* Project C <333
20. Ulubiony kolor?

* Turkusowy (:
21. Ulubione zwierzątko?

* Rybka :***
22. Ulubione perfumy?

* Słodkiego zapachu xD
23. Ulubione święto?

* Boże Narodzenie 😀
24. Czy skończyłaś liceum?

* Taa. W snach xD
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?

* 4 😀
26. Czy mówisz w innych językach?

* Hiszpański i Angielski.
27. Czy masz rodzeństwo?

* Siostra…
28. Ulubiony sklep?

* Cubus i Modo.
29. Ulubiona restauracja?

* Nie mam ulubionej.
30. Czy lubisz szkołę?

* Lubię ?
31. Ulubiona osoba z yt ?

* lucyandlucy1
32. Ulubiony film?

* Bunt FM  ;D
33. Ulubiony program w telewizji?

* Kocham Cię Polsko !!
34. Jaki masz telefon?

* HTC Desier C
35. Ile masz wzrostu?

* 1.56 ;D

 

OK. Papa ;D

 

Fajne ?^^

Opublikowano Uncategorized | Skomentuj

Ach , ta ….. MILOSC …

Hei :l
Czy wy tez tak macie, ze jak cos sie ulozy, to od razu zaraz cos sie wali ? Ze kiedy kogos kochamy , to nie jestesmy pewni co z tym zrobic ?
Mozemy mu przeciez powiedziec , ale sie BOIMY.
Mozemy powiedziec jego koledze , ale sie BOIMY.
Mozemy powiedziec przyjacolce, ale obawiamy sie tego, ze chociaz mowimy sobie wszystko, BOIMY sie to powiedziec.
Mozemy podzielic sie tym uczuciem tylko z Misiem albo pamietnikiem, ktory zawsze nas wyslucha.
Ale kiedy chcemy to powiedziec zywej istocie, to wtedy wlasnie hamuje nas strach. Zatrzymujemy dla siebie pozytywy i negatywy sytuacji i wtedy w nocy przemyslamy wszystko po koleji. Ukladamy plany. Myslimy o nim, snimy wlasnie o tej osobie. Kiedy dusimy w sobie emocje, to i tak po jakims czasie wybuchamy. Wyladowujemy agresje na przyjaciolach, rodzenstwu, czesto chodzimy wyblakle , przygnebione. Kiedy ktos to zauwazy i spyta o co chodzi poprostu udajemy usmiech i mowimy , ze wszystko OK. Tak to juz z nami jest. W takiej sytuacji postaraj sie patrzec na swiat z optymizmem. Kolorowo. Ubieraj sie takze w jaskrawe barwy , poniewaz to takze wplywa na nasze samopoczucie. Ja w takiej sytuacji rozmawiam zprjckai, aby ics doradzily.
Powiedz Mu Co O Nim Myslisz.
Pamietaj . Nie boj sie , ani nie denerwuj, to zle wplywa na cere ;D

Opublikowano Uncategorized | Skomentuj

Witajcie 🙂
Dzis wstalam zadowolona, wesola. Wczoraj pisalam duzooo w moim zaszyciku , wiec w koncu pojawi sie jakis tematyczny wpis. Od dzis postanowilam jesc mniej, zdrowiej, a o slodyczach i slodkich jogurtach nawet nie ma mowy. Na sniadanie zjadlam jogurt naturalny i jeden wafel ryzowy, do tego szklanka wody., Taaak. Smakowalo mi i sie najadlam. Zrobilam sobie taki yyy… no nie wiem jak to nazwac .. . ” plan ” , w ktorym zapisuje, co jadlam i jakie cwiczenia robilam w danym dniu. Przez te swieta, no ojj.. troszeczke sie przytylo.niestety ;( Mam nadzieje , ze , to znaczy MUSZE wytrzymac tak no ze 2 miesiace. Nie wiem czy wytrzymam ,ale bede sie starac , baaardzo !! W lato/wiosne trzeba jaoks wygladac i wgl . Dobra lece cwiczyc. Przede mna 100 brzuszkow. Trzymajcie za mnie kciuki. Bay bay <33

Opublikowano Uncategorized | Skomentuj

Wielkanoc *.*

heei heei !

Jak wam mija ten dzień ? Mi spokojnie. Zjadłam śniadanko z rodziną , a teraz mam chwile przerwy w „nianczeniu dzieci” 😀 Niemogę dużo pisać, bo spodziewam sie kuzynki. O ktoś dzwoni ! Pewnie to ona. 😀

Wesołego Alleluja wszystkim !! <33

 

Opublikowano Uncategorized | Skomentuj

My Sister – TAG

Pytaania :

1. Która jest starsza?
2. Najlepsze wspólne wspomnienie ?
3. Opisz drugą jednym słowem.
4. Wymarzona praca Twojej siostry ?
5. Ulubiona firma kosmetyczna (make-up) Twojej siostry ?
6. Co cię wkurza w drugiej?
7. Jeśli mogłybyście wyjechać razem gdziekolwiek, gdzie byście pojechały ?
8. Ulubiony żart/powiedzenie Twojej siostry ?
9. Która dłużej szykuje się rano?
10. Ulubiona pora roku Twojej siostry ?
11. Ulubiona piosenka Twojej siostry ?
12. Jak to jest mieć siostrę uzależnioną od bloga ?
13. Wysokie czy płaskie buty według Twojej siostry ?
14. Spodnie czy sukienka według Twojej siostry ?
15. Ulubione zwierzątko Twojej siostry ?
16. Co by zabrała z płonącego domu (wiedząc że rodzina ma się ok) ?
17. Komedia, horror czy romans według Twojej siostry ?
18. Blackberry czy iPhone według Twojej siostry ?
19. Ulubiony film Twojej siostry ?
20. Czy Twoja siostra je coś dziwnego ?
21. Czy jesteście do siebie w jakiś sposób podobne ?
22. Ulubiony program/ serial TV Twojej siostry?

Maja odpowiada <3 :
1. Jaa 😀
2. Wspolne wakacje w Hiszpani 😉
3. Młooda !
4. Kucharka xD
5. Nie uzywa kosmetykow
6. Wkurza mnie to , iz jest taka maala ( mloda)
7. Do Disneyland’u …..hahahaha !
8. Ej ty ! Klaudia ! Chodz tu !
– No co chcesz ?!
– Dobra juz nmic . Hahahahahaha !
Grrr…. Nie nawidze jej za to !!
9. Zdecydowanie ja !!!
10. Jesien .. Ach, te kolory ! 😀
11. Super Hero – Cher Lloyd
12. Madzia nie ma blogaa !!
13. Jak ona to mowi : ,, No wes, Co to za roznica !”
14. Sukienka !!!
15. Rybkaa..
16. Swoja ukochana lalke Marysie xD( Moja siostra ma 8 lat )
17. Nic. Woli aniomowane xD
18.iPhone , zdecydowianie !
19. Magda lubi ogladac yyy….. Step up .
20. Jada z kolezankami galki oczne, te takie zelki , co wedlug mnie jest obzydliwe … xD
21. Tak na 3% : )
22. Hahaha !!!!!! Perfekcyjna Pani domu !!!!! 😀

 

Magda odpowiada <3 :
1. Majka2. Duzo ich.. 🙂
3. Najlepszaaa :***
4. Dekoratorka wnetrz 🙂 lub adwokarem xD
5.
6. Maja dostaje wiecej kasy, bo ” ma swoje potrzeby ” ….
7. Do Afryki !! 🙂
8. Won z mojego pokoju !
9. Ona .
10. Lato, poniewaz wakacje.
11. Patty – Nie ma nas.
Cher Lloyd- Super Hero.
12. Dziwniee… Lata po domu z aparatem , albo notesem i wgl.. Czasami mi to przeszkadza, ale lubie patrzec jak tworzy wpisy. 🙂
13. Zalezy od stroju.
14. Spodnie.
15. Nie lubi zwierzat.
16. Telefon i pamietnik.
17. Komedia i horror.
18. iPhone !
19. Step up 4 Revolution
20. Raczej nie.
21. Zdecydowanie NIE !!!
22. Pierwsza milosc.

Cześć, cześć. Dziś Wielka Sobota 😀 Rano byłam na święconce, potem stałam na warcie z Jagodą pod grobem pańskim ( HARCERZEM BYĆ). Posprzątałam i teraz świetujem urodzinki mamy 😀 Ja lecę :* PapA <33

Opublikowano Uncategorized | Skomentuj

Pytania :>

Hejoo 😀
Mam tu dla was 12 pytan 🙂 Wiec zaczynamy ::

1. Inspirujesz sie kims ? [chodzi glownie o twoj styl ]
• Staram sie byc orginalna i nie kopiowac innych ludzi. Od czasu do czasu zaglada, do gazat, aby sprobowac czegos nowego.

2. Mialas chwile slabosci na blogu ??
• Mialam takie chwile na Pinger.pl . Teraz w sumie takze mam , poniewaz ciagle czy warto wogole pisac , skoro i tak n
ikt tego n ie czyta…..

3. Co jest w zyciu dla Ciebie najwazniejsze ?
• Szczescie, Milosc, Rodzina i Przyjaciele.

4. Znajomi i rodzina wiedza, ze prowadzisz bloga ?
• Znajomi owszem, ale z rodzina gorzej…nie wie rodzina. Z calej rodzinki kuzynka tylko wie 🙂

5. Masz drugie imie ?
• Nie mam i ciagle sie zastawnawiam czemu, bo przeciez (chyba) nie ma sw.Klaudii.

6. Jaki jest twoj ulubiony ciuch w szafie ?
• Ojj. Duzo ich jest w zwiazku z tym dam wpis „Moja Szafa” 🙂

7. Co jesz na sniadanie ?
• Parowki, platki albo kanapke z nutella 😀

8. Masz jakies buty na obcasie ?? *-*
• Chyba tak… Zamale xD

9. Co myslisz o wegetarianinach ?
• Uwazam , ze nie jest to nic zlego. My przeciez tez nie jemy wszystkiego. Jezeli oni tego chca to OK.

P
10. Jestes prawo czy lewo reczna ??
• Prawooo =]

11. Lubisz siebie i swoj wyglad ?
• Chyba tak.

12. Ile masz wzrostu ?
• Malo jak na swoj wiek, bo tylko1.56 ;(

Taaaa. To bylo wszystko. Moze niezbyt ciekawe , ale trudno. Kocham Was i do zobaczrnia pozniej 😀 Papa :**

Sorki za brak zdjecia , ale nie opanowalam jeszcze jak je dodac na tablecie…:(

Opublikowano Uncategorized | Skomentuj